Ik heb besteld, wat nu?

Zodra betaling en adresgegevens bij ons bekend zijn, worden bestellingen verzendklaar gemaakt.

  • Aan de vervoerder wordt gemeld dat de pakketten gereed staan voor verzending.
  • De klant wordt d.m.v. een automatisch gegenereerd mailbericht geinformeerd.
  • De gereedstaande pakketten worden de volgende werkdag door de vervoerder (DHL) opgehaald en binnen 24 uur bij de klant afgeleverd.
  • Indien dit niet mogelijk is, draagt de vervoerder er zorg voor de bestelling zo spoedig mogelijk op het afleveradres te bezorgen. Een betaalde bestelling wordt dus binnen 48 uur afgeleverd (indien mogelijk). Tijdens weekeinden, feestdagen en vakanties van ons personeel gelden afwijkende levertijden.
  • D.m.v. een melding van onze vervoerder (DHL)  ontvangt de klant per mail bericht onder welk nummer de bestelling is verzonden. Via de site van DHL kan de klant het pakket volgen vanaf het tijdstip dat het is opgehaald. Ook kan men op de site van DHL vinden wanneer (in welk tijdblok) de zending wordt bezorgd. Lees ook: https://staging-sanitairkiezer.kinsta.cloud/category/nieuws/
  • Alle zendingen geschieden aangetekend en verzekerd. Dit houdt in dat voor ontvangst van de zending op het afleveradres getekend dient te worden.

Wat zijn de verzendkosten bij Sanitairkiezer?

  • De verzendkosten  binnen Nederland bedragen € 7,95
    • Een uitzondering zijn de Waddeneilanden. Daar berekenen we de door DHL gehanteerde Eilandentoeslag bovenop de verzendkosten. Deze toeslag is momenteel € 11,75
  • Deze kosten  voor verzending naar Belgie bedragen € 9,95
  • Voor andere landen zijn de verzendkosten in overleg.

Wat te doen als het pakket beschadigd wordt aangeboden?

  • Indien uw pakket zichtbaar beschadigd is als de bezorger het aanbiedt, weigert u het pakket. Het wordt dan aan ons retour gezonden.
  • Indien een artikel bij opening van uw pakket transportschade, danwel beschadiging heeft opgelopen, meldt u dit binnen 24 uur na ontvangst van het pakket aan ons. Om uw melding correct te kunnen afhandelen, meldt u de schade per email en zendt duidelijke foto’s van de schade mee. Graag ontvangen wij beelden van zowel de buiten- als de binnenverpakking.
  • Meldingen later dan 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons gedaan, kunnen wij helaaas niet meer in behandeling nemen.