Nieuws

Een douchecabinedeur bestellen: waar let u op?

Wilt u een douchecabinedeur bestellen? Dan bent u bij Sanitairkiezer natuurlijk van harte welkom. Wij [...]

Ruimte besparen in de badkamer: 10 tips van Sanitairkiezer

Hoe kunt u slim ruimte besparen in de badkamer? Veel mensen vinden het lastig om [...]

Welke vorm waskom past bij uw badkamer?

U wilt waskommen gaan gebruiken in uw badkamer, maar welke vorm waskom is nu voor [...]

Led verlichting in de badkamer: 5 tips van Sanitairkiezer

Led verlichting in de badkamer is om meerdere redenen ideaal, zeker wanneer deze verlichting zich [...]

Veel gestelde vragen

Wat zijn de bankgegevens van Sanitairkiezer?

Rekeninghouder: Els’Digiverkoop
IBAN: NL15INGB0006011519
BIC:INGBNL2A
Bank: ING Bank

Sanitairkiezer berekent  voor verzending binnen Nederland € 7,95 voor het eerste product. Alle andere door u gekochte artikelen reizen GRATIS mee.

De verzendkosten voor Belgie bedragen € 8,95.

Voor verzenden naar Duitsland berekenen wij € 15.-

Alle bestellingen worden aangetekend en verzekerd verzonden. Dit betekent dat voor ontvangst van de bestelling getekend dient te worden.
Sanitairkiezer heeft een contract met DHL. Uw bestelling wordt dus door deze vervoerder bij u bezorgd.

Na de montage het mengmondstuk eraf schroeven, de pijpleiding en de mengkraan goed doorspoelen, zodat vuildeeltjes (spanen en hennepresten) eruit gespoeld worden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

  • Indien uw pakket zichtbaar beschadigd is als de bezorger het aanbiedt, weigert u het pakket. Het wordt dan aan ons retour gezonden.
  • Indien een artikel bij opening van uw pakket transportschade, danwel beschadiging heeft opgelopen, meldt u dit binnen 24 uur na ontvangst van het pakket aan ons. Om uw melding correct te kunnen afhandelen, meldt u de schade per email en zendt duidelijke foto’s van de schade mee. Graag ontvangen wij beelden van zowel de buiten- als de binnenverpakking.
  • Meldingen later dan 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons gedaan, kunnen wij helaaas niet meer in behandeling nemen.