Nieuws

5 aanraders voor de luxe badkamer

De luxe badkamer geeft uw woning écht iets extra’s. Het is heerlijk om na een [...]

Water besparen in de badkamer: hoe doet u dat?

Steeds meer mensen willen water besparen in de badkamer. Dit is niet alleen belangrijk voor [...]

Kindvriendelijke badkamer: 5 tips van Sanitairkiezer

Een kindvriendelijke badkamer realiseren in uw woning.. Het kan een lastige taak zijn. Er zijn [...]

5 soorten keukenkranen voor een stijlvolle keuken

Er zijn tal van soorten keukenkranen in de meest mooie stijlen. Wanneer u een nieuwe [...]

Veel gestelde vragen

Wat zijn de bankgegevens van Sanitairkiezer?

Rekeninghouder: Els’Digiverkoop
IBAN: NL15INGB0006011519
BIC:INGBNL2A
Bank: ING Bank

Sanitairkiezer berekent  voor verzending binnen Nederland € 7,95 voor het eerste product. Alle andere door u gekochte artikelen reizen GRATIS mee.

De verzendkosten voor Belgie bedragen € 8,95.

Voor verzenden naar Duitsland berekenen wij € 15.-

Alle bestellingen worden aangetekend en verzekerd verzonden. Dit betekent dat voor ontvangst van de bestelling getekend dient te worden.
Sanitairkiezer heeft een contract met DHL. Uw bestelling wordt dus door deze vervoerder bij u bezorgd.

Na de montage het mengmondstuk eraf schroeven, de pijpleiding en de mengkraan goed doorspoelen, zodat vuildeeltjes (spanen en hennepresten) eruit gespoeld worden.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.

  • Indien uw pakket zichtbaar beschadigd is als de bezorger het aanbiedt, weigert u het pakket. Het wordt dan aan ons retour gezonden.
  • Indien een artikel bij opening van uw pakket transportschade, danwel beschadiging heeft opgelopen, meldt u dit binnen 24 uur na ontvangst van het pakket aan ons. Om uw melding correct te kunnen afhandelen, meldt u de schade per email en zendt duidelijke foto’s van de schade mee. Graag ontvangen wij beelden van zowel de buiten- als de binnenverpakking.
  • Meldingen later dan 24 uur na ontvangst van uw bestelling aan ons gedaan, kunnen wij helaaas niet meer in behandeling nemen.